Jag måste lägga ner mina låtsaskompisar.


Min "låtsaskompis" Stacey. ♥

När jag sa till min nära nära vän E att jag skulle träffa en Stacey igår trodde hon att jag skojade. Hon trodde att jag skojade i typ 24 timmar innan jag fick ställa mej i försvarsställning och riktigt understryka att jag verkligen ska träffa Stacey, och att nej, Stacey är inte ett smeknamn för Anna. 
Antingen tycker E att det är väldigt konstigt att jag har andra vänner, eller så är det bara så att vi har känt varandra så pass länge att 95 % av alla människor som cirkulerar kring ens liv är gemensamma bekanta. Allt annat är låtsaskompisar.

Anyhow - Stacey, som är en rugbyfru från Australien och som umgås med kalsongsniffande huligankillar dagarna i ända, har under sina månader i Stockholm inte sett några andra ställen än Snaps, Liffey's och Patricia. Så jag tog med henne till Mosebacke och hon älskade det. Som hängiven Stockholmspatriot känner jag mej manad att visa upp det bättre vi har att erbjuda.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0