I ♥ Joico.



Det ser ut som att jag har sålt smöret och tappat pengarna, men i själva verket så är jag himlarns nöjd i detta nu.
I flera år har jag spanat in en hårinpackning från Joico, men ni vet nog själva hur det är - hur många gånger jag än lägger till produkten i varukorgen på diverse hårproduktssajter så tar det emot att göra den slutgiltiga klickningen på vänster musknapp. Den kostar ändå över 300 balubas, och i tid och otid blir man itutad att "det är samma innehåll i budget- som i lyxprodukterna - det enda som egentligen skiljer är förpackningen".

Så på jobbet snackade jag till mej ett prov på inpackningen istället. Eller ja, hon hade inget riktig prov utan sa att om jag hade en liten plastburk som skräpade nånstans i våra gömmor så kunde hon pytsa över lite i den. Jag hittade ingen plastburk, men gissa vad snopen hon blev när jag kom tillbaka med en vinylhandske och bad henne fylla två fingrar istället. Det finns lösningar och så finns det lösningar.

Till poängen:
Hör och häpna, kära vänner. Det kan finnas produkter där ute som skiljer sig ur mängden och som faktiskt har ingredienser som utgör en betydelse
För här sitter jag och känner att mitt hår... okej, det låter verkligen som att jag får betalt för det jag ska säga - icke, men borde dock få (!) - ... mitt hår känns kort och gott återuppbyggt, starkt och med värsta lystern.

Lyster existerar, Kerstin!



Ps. Jag ska använda inpackningen några gånger innan ni får veta resultatet! How exciting? ;) Ds.


Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

hahah fyll upp två fingrar åt mig med=)))så får ja prova! bra skrivet!

2010-08-10 @ 17:02:42
Postat av: sandro

oooohh.. i´ll have to try!!

2010-08-10 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0