Radioskugga is over.

I natt kom jag och Sandra hem från Värmland. Det känns lite som seger när precis alla hade varnat oss för att köra på kvällen; "Men det är ju så halt!", "men det ska ju bli snöstorm!","men det är ju mörkt!", "men ni kommer ju vara jättetrötta efter arbetsdagen!", "men varför kör ni bara inte hem på fredagen?!?", "VARFÖR?!"

Och ja, det snöade. Det var kolsvart. Vi blev bländade av helljus. Jag såg en inbillad älg på vägen. Sandra var nära att köra på 2 människor som promenerade i bredd på motorvägen. Jag höll på att köra på ett rådjur. Och när jag hade släppt av Sandra och hade sju mil kvar att köra i min ensamhet skrek jag med i låtarna på radion för att hålla mej vaken.

Vi tog nog guldmedalj.

Anyhow - det har varit underbara dagar på Spa. Jag tror bestämt att det var nödvändigt att jag lade ifrån mej mobilen och sket i datorn i några dagar, jag är en ny människa! Improved Emmah, liksom.
Vi har i princip bara jobbat, ätit, tränat och sovit. Det hanns även med att basta och bada bubbelpool (både inom- och utomhus) och åka in till Sunne centrum.
Och förra helgen hälsade vi på Sofia, hennes man och toksöta döttrar i Karlstad. Gud vad mysigt vi hade det! Det var riktigt härligt att få vara en del av deras familj. ♥


Selma Spa.



Sandra framför Selma på en av våra dagliga morgonpromenader.


Salongsreceptionen. I rummen här bakom utförde vi behandlingar.


Sandra och Sofia på "stora torget" i Karlstad. Rally-VM var i full gång. Men det har ni väl missat. ;)


Sofias guldklimpar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbara, underbara ni!! Vi längtar såå efter att ni ska komma hit igen!



Kändes mysigt att ha er i närheten i två veckor...



Hoppas att festen var bra i går. Med facit i hand hade jag inte kommit fram ändå, eftersom tågen blev inställda. Men jag tänkte på er och önskade att jag hade kunnat vara med.



Ses i morgon! Om jag kan ta mig till Sthlm förstås, det är inte alla säkert. Kram

2010-02-21 @ 10:49:55
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra ?

2010-02-21 @ 11:09:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0