Tankspridd.

Jag har dragit igång 1000 projekt samtidigt.

Det började med att jag drog fram dammsugaren. Sen fick jag en idé om att måla fransk manikyr på tånaglarna. Då såg jag kaoset i min garderob och påbörjade en storrensning, jag har alldeles för många plagg som har hängt med på tok för länge pga ren och skär lathet! När jag sedan såg hur tomt det blev i garderoben kom jag på att jag har ett tvättberg från helvetet som tyvärr inte tvättar sej själv, så det var bara att kavla upp ärmarna och börja i valfri ände. Samtidigt som jag var tvungen att lappa igen ett par byxor som har gått upp i grenen. Och så kom jag på att jag behövde kolla upp en grej på nätet. NU. 

Så här kan det fortsätta i all evighet om jag har för mycket fritid. Jag får för många snilleblixtar helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0