En kaka och några Tarzanpockets blir bra.



När jag var inne på Facebook möttes jag av det här. Jag blev en smula skeptisk och undrade i mitt stilla sinne om Jessica har varit på många ravefester i helgen (?), så jag var tvungen att söka upp ordet själv.  
Den enda "vettiga" förklaringen som fanns att hitta var denna. Källan var kanske inte den säkraste, men förklaringen är ju top notch.

Jag är glad att jag, med mina 1.59 centimetrar, inte föddes under ett sekel då korta människor var dvärgar och dvärgarna var så lågt rankade att de förpassades till att tjäna pengar på gatan. Så till den milda grad att svenskan behövde ett ord för alla dessa prostituerade kortväxta människor.

Vad vi har gått framåt..! Idag kan dvärgar jobba på Disney Land, tjäna pengar som mingeldvärgar via www.rent-a-midget.com osv. Nästa jul funderar jag på att söka jobb som dvärg hos familjen Anka. Fatta pengarna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0