Don't worry, Don't panic!

Uppgiven.



Paniksamtal med mamma. Det var hon som var panikslagen, jag är rätt lugn under rådande omständigheter.

Imorgon är dagen D; den svåraste tentan hittills äger rum och det känns minst sagt hopplöst. Alla har drabbats av panik. Jag undrar mest över hur saker och ting kunde kännas okej igår när allt har fallit i glömska till idag?
Gud, jag ber inte till dej ofta. Jag önskar att tentan flyter på bra imorgon och att all kunskap mirakulöst lossnar och kommer till ytan och att jag presterar råbra. Om du gör det här för mej lovar jag att jag ska tänka på dej lite oftare. Nu hoppas jag att du håller din del av dealen...

Och efteråt ska jag fira med en öl. Bra morot!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Panik är berättigat. Är det någon gång man ska ha det så är det dags nu.

2010-02-04 @ 07:43:11
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0