Adrenalina!

Fick ett huge craving efter äventyr! Det känns som att dagarna efter julafton har fastnat i Karlssons Klister.

Jag lade fram gokart som förslag på lite adrenalin. Jätteroligt, det gör vi! tänkte vi tills jag kollade upp vad kalaset skulle kosta - 100 kr för 8 minuter, det är vad jag kallar bra timpenning! Kanske ska bli gokartbil när jag blir stor.




I Dalarna har de alla möjliga leksaker på tomten. Varför kan jag inte komma ihåg att köpa fler såna här leksaker? Va?

Så frågan är: känns det lyxigt för en student att betala dessa dyra minutrar för lite spänning eller är jag förpassad till pulkabacken?


Kommentarer
Postat av: Anni

Äh, vi köör!! Pulkan var ju en nära-döden-upplevelse undra då hur go-kart är. Men vi gillar ju "jag dör" känslan så detta är ju ett perfekt tillfälle!

Som sagt, nåt kommer vi på! Jag vill gärna ha något i stil med aventure (fallskärmshoppning, bada med hajar...), vilken aktivitet kommer närmast?

2010-01-02 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0