Chraa!



Fabulösa fyran har precis bokat biljetter till Hoffmaestro på Annexet i mars!
Indianhatten är redan på. Det ska bli jättekul att se om de fortfarande håller måttet sedan tillskottet i familjen...

Imorgon ska vi träna våra mimiska muskler i ansiktet med hjälp av elektroder. Ska köra järnet på Jessica, she's in for a treat! Och jag med, jag vill skratta lite åt ansiktsryckningarna. :)
Jag kommer känna ett stort behov av att ropa "Clear!" innan jag sätter dit elektroderna i ansiktet på henne. Som i sjukhusserier ni vet.


Kommentarer
Postat av: mamma Lena

Vilka urfina bilder på dej.Värsta fotomodellen.Kramis.Mams

2010-01-20 @ 18:39:46
Postat av: mamma Lena

Vilka urfina bilder på dej.Värsta fotomodellen.Kramis.Mams

2010-01-20 @ 18:42:48
Postat av: mamma Lena

En tvilling är en tvilling..2 gånger..?Eller hur?Ursäkta "missen".Kram.Mams

2010-01-20 @ 18:46:04
Postat av: Emmah

Ha ha, mamma... du är för söt. Tack, alla döttrar är väl sina mammors fotomodeller! :) Puss

2010-01-20 @ 20:45:24
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0