Crazytalk.



Åååhh, underbara torsdag. Har precis kommit hem efter en trevlig, men o-så-jobbig (!), runda i Högdalens centrum med Olga. Det känns lite exotiskt att gå där, de har små butiker med krimskrams i varje hörn.

Bloggare som faktiskt tjänar pengar på sina bloggar lägger upp bilder på dagens shopping. Det är allt från Bottega Venetaväskor till kläder från Topshop. Saker de bara måste ha. Cravings.
När man kan "råka komma hem med något" varje dag. När man faktiskt har en lön.

Tro mej när jag säger att; jag har också cravings, megastora såna. Men tack vare superomständiga CSN och min låga studentinkomst kan jag inte bjucka på såna lyxiga utsvävningar.

Dagens shopping, straight from the Highvalley market:



En nyckelring till bilnyckeln. Mitt glittriga E som tidigare har dinglat bredvid nyckeln gick sönder, så jag behövde den. Och tur att det står VW på den om jag skulle glömma vad jag har för bil. Och den har en lampa.
Allt detta för bara 15 kr...

CSN, snälla lyssna på mitt crazytalk och förstå att jag verkligen behöver mina pengar. NU!

Nu kan jag fortsätta med de viktiga grejerna, men först ska jag avreagera mej lite på Wii.






Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

hahah ja har fortfaraNDE kramp i handen av alla kassar/pärm/gigantisk överfylld väska! Nyckelringen e gryyym...presentpappret blev fint till sist=))) kjam

2010-01-21 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0