New years.

GOTT NYTT ÅR..!!

Nyårsafton firade jag med mina allra bästa vänner! Till middagen var vi 10 personer och efter tolvslaget ramlade det in några fler. Det var en superkväll, det här bådar gott för 2010!

Med stor besvikelse tittade jag på mobilen idag och såg att jag bara har lyckats dokumentera kvällen i 10 bilder. Alla bilder var från middagen. Alla bilder var sjukt oestetiska. 
Men när man är i sitt esse och har som roligast vill man ju inte gärna missa nåt genom att leta fram mobilen (som ju dräller runt värre än själv på festen), lyckas få bort linsskyddet, försöka fånga det rätta ögonblicket och dessutom vänta på att blixten ska hitta rätt i mörkret och så... missar man ögonblicket i vanlig ordning.





Den sista bilden är på min klänning, om ni undrade. För jag undrade.

Jag sov till 16 idag, det var en välbehövlig sovmorgon vill jag lova. När jag vaknade var jag så hungrig att jag på riktigt trodde att jag skulle dö. Och så röjde jag runt i både kyl, frys och skafferi för att hitta att det enda ätbara vi hade hemma var pastahjul.
Den 1 januari är i alla fall inte jag sugen på pasta (alldeles för lite fett!) så jag ringde till US Pizza för att göra en skamligt stor hembeställning för en person. Jag rabblar upp allt jag vill ha och sen säger den elake pizzabagaren att "vi åker inte ut för bara en pizza idag!" ?%&"#)#%¤/Q(?"")((¤..!!!

Min stackars P har har jobbat idag. Och så har han inventering till 22 (jättesnällt att lägga inventering den 1 januari, verkligen! Det är skottpengar på såna chefer...)
Jag är alldeles till mej i trasorna över att P ska komma hem för han har lovat att ta med sej en hummer till mej. Now that, folks, is what I call a hangover feast! Jag kan äta hummer alla dagar i veckan. Det kanske är något jag kommer att kunna göra 2010?

Puss och all lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0