Något att komma med.

Det här är första blogginlägget på min sprillans nya bärbara dator!! ♥
Onödig lyx när den är som bäst. Nu kan jag äntligen sitta framför tv:n och surfa samtidigt. Som jag har längtat.

Ska jag vara helt ärlig är jag totalförstörd efter omänskligt många tacos och en öl på det. Känner mej lite som killen i 7even som fick statuera Frosseri. Min mage påminner nog lite om hans också. Svullen, seg och alldeles, alldeles... underbar. Det är jag i en liten ask.

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Jag hade med andra ord inte så mycket att komma med. Bloggvärlden måste vara det enda stället man kan komma med något när man egentligen inte har något att komma med... Sweet!




När vi lackade varandras naglar i skolan idag gjorde Sofia oväntade läten här och där. Sjukt roligt. Väldigt enerverande med tanke på att vi satt med tungan rätt i mun och med sikten inställd på den perfekt lackade nageln, men fortfarande sjukt roligt.
Senare kröp det fram att det var Björns singeltjut hon anammade. Nice touch, säger jag! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAAAAA!! Jag döör vad roligt jag hade på den lektionen!!! Så jävla barnsligt, men sjukt roligt, som du skrev! Hade faktiskt också tänkt att lägga ut klippet på bloggen, men så glömde jag bort och, ja, nu har ju du gjort det! Funkar för mig! Wooooooooooooooooohhooooooooooooooo!

2010-01-15 @ 11:37:32
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Nej, jag måste ju bara ha ett Björn-tjut hos mig med!

2010-01-15 @ 12:01:43
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Haha, det bästa av allt är att jag fortfarande undrar om jag drömde det igår, det var så otippat! Ska också börja äta snabbmaten från Seven eleven, verkar ge sköna kickar ;)woooohoooo!

2010-01-15 @ 15:32:10
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad kan jag säga? I´M LIVING THE DREAM! Wooooooooohooooooo!

2010-01-15 @ 18:55:46
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0