En dag med Sonny.

Sitter hemma hos Sonny och känner mej rastlös. Han är helt inne i Disney XD. Lite smått okontaktbar.

Jag kom hit med taxi klockan 8 imorse. Vi har ätit frukost, tittat på TV, borstat tänderna och klätt på oss. (Okej, allt det här gjorde jag ju självklart hemma, förutom att äta frukost!)
Snart ska vi åka in till stan. Vi ska hälsa på pappa på jobbet och förhoppningsvis få något i magarna innan vi åker till Cosmonova och ser Deep Sea. Det ska faktiskt bli riktigt kul, jag älskar havet och undervattensdjur!

I min rastlöshet passade jag på att titta på syrrans bilder på datorn.

Jag ♥ Sonny.









Nu ska vi åka! Tjingeling! :)


Kommentarer
Postat av: olga

börjar bli dags att skaffa barn själv kanske??? =)))

2010-01-07 @ 14:12:34
Postat av: Emmah

Nej nej, Sonny till låns funkar alldeles utmärkt för tillfället! ;)

2010-01-07 @ 21:43:35
Postat av: Anonym

Åh, vilka fina bilder!! Snyggingar! Det ända jag kan tänka på när jag ser Sonny är "mamma, nån har spillt här..." Ungen har stenkoll!

Och vi, ööööhh, vaa? haha!!

2010-01-09 @ 20:35:14
Postat av: Emmah

Ha ha! Man lär sej tydligen fort att rädda sitt eget skinn och fort skylla ifrån sej! ;)



Och vi som var schyssta nog att dansa med till Smurfhits, det är tacken man får...

2010-01-10 @ 01:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0