Härligt bagage.



Mina föräldrar har ett stambyte på ingång, så de rensar för fullt där hemma och passar som vanligt på att skicka med mej ännu lite grejer som jag fortfarande inte har fått med mej sen jag flyttade hemifrån för en herrans massa år sedan. (Helt sjukt vad man vad mycket grejer man har samlat på sej under åren! Det finns liksom inget slut på det här materiella flödet mellan mina föräldrar och mej. Hjälp.)

Är det nånting som jag alltid tar emot med öppna armar så är det foton, keep them coming! Som det här kortet på mej och storasyster t. ex. Det fanns alltså ljusglimtar då vi kunde hålla sams. ♥

Nä nu ska jag ta mej i kragen och krama kudden en gång för alla. Night!





Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

va söööta!Emil i Lönneberga släng dig i väggen lixom=P

2010-01-18 @ 22:40:54
Postat av: mamma Lena

Ni är lika gulliga idag som då.Men då var ni mer lätthanterliga..eller...?Puss o kram.Mams

2010-01-20 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0