Hudterapeut-turken.

Det är väl ingen som har missat "Skogsturken" på Youtube? Det är ett klassiskt klipp som har parodiserats mer än en gång. Ja, det har hänt att vi har kört skogsturksdialogerna i skolan...

Här är originalet:



Och här är en av parodierna. Hemskt obehaglig, btw:




Nu har turen kommit till oss
. Mina härliga klasskamrater H och F mms:ade den här filmen till mej en tråkig dag på praktiken. Den är helt fantastisk.
Jag gissar på att dom inte hade en så händelserik dag i skolans reception dom heller! ;) 


 

Tack tjejer! Hoppas jag får leva trots att jag lade upp den här filmen... ni har ju ett jävla temperament som synes! ;)


Kommentarer
Postat av: Frida.

Klart att du får leva Emmah ;) Hudterapeutturken är betydligt snällare än orginalet :)



Kram :)

2010-01-05 @ 22:31:54
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Emmah

Han är det? Då kan jag pusta ut! Man ser ju nämligen inte hur han reagerar eftersom filmen har ett sånt abrupt slut... ;)



Kram!

2010-01-06 @ 15:38:50
Postat av: Frida.

Hahaha :)

2010-01-08 @ 16:58:41
URL: http://dolfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0