Någon åt upp min tid.

Jisses vad grejer jag kan hinna med nu, tänkte jag när jag gick från skolan vid halv tre. Kom hem, hämtade träningskläder, gick direkt till bussen (för miljöns skull, inte så att jag inte har pengar till bensin!) för att åka till träningen, tränade, handlade mat, åkte hem och lagade världens godaste köttfärssås, åt och här sitter man med mindre tid än vanligt.
WTF?!? Vem åt upp tiden..?



Jag är iaf jättelycklig att Dermalogica ringde mej idag och frågade om jag vill sommarjobba där. Ehh JA!!! :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul! Både att jobba där, och att vara så uppskattad att de ringer! Grattis, Emulsion!

2010-01-21 @ 10:49:16
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0