Små cyklar som drar omkring...

Jag är livrädd. Min gravt störda syster och Sonny busringde precis till mej.



Till saken hör att Sonny precis har lärt sej "Små cyklar som drar omkring de hörs nästan ingenting, lite rassel och lite pling..." på dagis och har gått omkring och sjungit den hela helgen. Den här s.k. "barnvisan" skulle passa in i vilken skräckis som helst med sina dunkla toner i moll.

Så jag sket precis knäck när de ringde från dolt nummer och spelade upp den med förvrängd gubbröst varvat med Sonnys röst. Väldigt skräckfilm a la små-söta-barn-som-sjunger-medan-speldosan-spelar. Brrrr, det finns inget värre..!
Äntligen har jag en anledning att köpa en röstförvrängare på Teknikmagasinet. Om vi har busringt professionellt tidigare - hur swell kommer det inte bli nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0