Hallon, blåbär och gubbar.

Dagens lika-som-bär:






Jag och GB-gubben har mer gemensamt än man kan tro. Vi har likadana byxor och båda älskar att bada!

Det finns ju inget bättre än att vara nyduschad, ha på sej GB-pyjamasbyxorna och sitta och plugga en lördag. Ju mer jag tänker så kanske jag en vacker dag börjar tro på det själv. Men byxorna gör det faktiskt "lekande lätt" att läsa om latissimus dorsi, erector spinae och triceps brachii. Det måste vara de härliga färgerna. I'm such a baby.

Lite besviken på MTV som sänder mina absoluta favoritserier, en efter en. Det är jävligt svårt att stå emot frestelsen, jag kanske helt enkelt bara ger efter... jaaa, det gör jag!  

Ni vet märket Cacharel? Igår överraskade M med ett innovativt sätt att uttala det på: "Jean Kjell". Jag säger som Fredrik Värsta språket Lindström - det finns inga regler.


Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

hahahhaah klockren!

2010-02-03 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0