Jag lär mig av mina misstag, del 1.




Efter en 6 timmar lång föreläsning i dermatologi gjorde jag en ansiktsbehandling på min gamla Mallispolare Jeppe. Detta resulterade i att vi skulle ta "en öl" med E på Söder. Som i sin tur resulterade i ett maratonlopp av Möta-upp-vänner på Götgatsbacken. Några tippade, några väldigt otippade... :)

Men det är några saker jag måste få klart för mej själv:

1. Back to basics; Ät middag, människa! 15 öl på tom mage är en dålig, dålig idé.

2. Säg aldrig till någon att du har träffat Arne på Tallinnkryssningen, risken finns att du förlorar en kompis.

3. Grodan Sergel - not for you!


Gaah, mitt huvud har gått sönder lite grann och jag har varken plåster eller huvudvärkstabletter hemma för att laga det. Så jag ska gå ut i solen och få lite ljusterapi nu istället, good times.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lärdom 4:

Alltså, penicillinet... Det måste väl må bättre utan 15 öl??



Bra att du är piggare :-)

2010-01-30 @ 18:38:40
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Ha ha ha. Lärdom fyra, definitivt... ;)

2010-01-30 @ 20:05:26
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0