Zombified.

Det jag gillar med söndagar är att jag ogillar dom så mycket att det känns okej att bara slappa sej igenom dom.
Jag kom hem sent i natt/tidigt i morse - beroende på om man väljer att vara positiv eller negativ - och behövde därför sovmorgon idag. Jag låg som fastklistrad i sängen fram tills det började brinna i knutarna och jag var tvungen att springa upp och tokstressa i duschen, skita i allt vad uppiffning och smink heter men för all del åtminstone klä på mej för att hinna i tid till den heliga söndagsmiddagen hos föräldrarna.

Det roligaste som hände idag; det var moddigt på vägarna så att det gick att sladda lite med bilen. Wooohoooo!

Det är på den nivån jag nu sitter här och försöker plugga. Det går sisådär med det. Det är ju mycket roligare att ta kort på mej själv med webcamen. Så roligt att jag bjuder på den här osmickrande bilden:



Det börjar synas att man närmar sej 26. Jaja, jag är inte rädd för att åldras: kom an bara!



Gårdagen i all sin glans: Vin. Papper & Penna. Vin. Skakade järn. Taxi. Förfest hos Slitzbrud. Wine spritzers. Uggs. Taxi. Laroy. Drinkbord. Dans. Fotas. Röda hängslen. Crowded. Psyk. Drink. Dans. Max. Snusdosefotboll. Promenad.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Frida.

Haha kom an bara, kom an ;)

2010-01-18 @ 16:15:05
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Osmickrande?? Tänk inte ens tanken.



Nu ska jag dessutom lägga ett äkta kärringcitat: Har aldrig känt mig yngre än nu! Och då kan du ju lägga till nästan 11 år på dina mesiga 25.

2010-01-18 @ 19:26:40
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Anno

Wooohoo, finally!! Ett Leontine inlägg:) Måste erkänna också, jag gillar det, haha!

Snusfotbollen var bäst! Fatta hur kul man kan ha med en snusdosa, vi kanske ska bilda ett korplag? ;-)

2010-01-18 @ 20:16:33
Postat av: Anno

Vad du påminner om Sofie på den där bilden, tror det är munnen lite :) Läskigt!

2010-01-18 @ 20:19:25
Postat av: Emmah

Sofia, det värmer att man har mycket bra att se fram emot. :) Du ser ju inte ut att vara en dag över 25 dock!



Ja, korplag för snusdosefotboll... jag tror många vill ställa upp med tanke på hur många som hoppade in! ;) Weird, men det måste väl komma fram nån gång att man är syskon!

2010-01-18 @ 22:30:29
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0