Cheers boys.

Igår var det drinkmarathon på min balkong.









De blev så himla smarriga, så vi försökte sälja drinkrecepten till Snaps senare på kvällen. För att dela med oss av vår expertis liksom. Men de ville inte köpa. Konstigt?

Har ni köpt is på McDonald's nångång? Jag gjorde det igår - och jävlaranamma vad jag handlade is sen!
De har tydligen nischat in sej på "kom och ät billiga hamburgare - samtidigt som du kan köpa svindyr is". Jag tänkte att de kanske kunde fylla en plastmugg med is och så kan de få en tia för besväret. Icke.

I kassan bad jag om att få köpa lite is. Eftersom jag då fortfarande inte visste om de överhuvudtaget säljer is hur som helst slog jag sedan på mitt charmigaste leende. "Fyrtio kronor", sa tjejen i kassan och jag tänkte såklart att det ju var ett överjävligt pris på lite fryst kranvatten, men - måste man så måste man.

När kassabiträdet sedan kom med ispåsen slängd över armen som en annan jultomte förstod jag. Det var nästan så att jag ville springa därifrån fort som tusan innan hon hann reagera över att fyrtio kronor var ett skambud för hela deras isranson
Så nu får jag knappt plats med mat i frysen längre och på balkongen ligger en stor sopsäck fylld med smält is. Vatten, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0