Don't walk the walk if you can't talk the talk.





Igår var vi på Strömmen och F12.
Jag hade absolut inte lärt mej av mitt missöde jag hade med tunnelbanan när jag var ute och svängde mina lurviga förra onsdagen, så där var jag - mitt i trickens och nattbussens gråzonstimme. En timme när ingen av dom har några avgångar. En riktigt oigenomtänkt och dum timme om du frågar mej! 
Så jag fick sova 3 timmar på A:s soffa för att sen köra en sjudundrandes Walk of shame på en fullsmockad Nackabuss klockan 8 på morgonen. Och jag som bara hade gosat med A:s härliga duntäcke.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: tack Emmah, för dina fina ord om mina smycken=)

jag kommer lägga ut 2 st nya halsband idag, alla andra har sålt slut.. du får kika ifall något faller dig i smaken ;)

du skriver om festivalsommar..det är något av det bästa med sommaren tycker jag, detta år blir det Arvikafestivalen med bla. Kent och Babyshambles,för mig, längtar =D!

ha en underbar dag, Anna

2010-06-18 @ 08:04:12
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: sandro

hörrudu min kära vän... lite dålig uppdatering igen! SKÄRPNING. ;) Ses förhoppningsvis i Dalarna! wiiie

2010-06-22 @ 10:12:45
Postat av: Sofia

Håller med :-(



2010-06-22 @ 22:40:32
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0