So god damn hot.

Det är väldigt mycket engelska just nu. Dels kan det bero på att man hänger med engelsktalande vänner och bekanta, men det känns som att Stockholm fullkomligt kryllar över av exiler just nu. Åt vilket håll jag än vänder mej står en skotte, engelskman, sydafrikan, aussie eller irländare. Gärna allihop på en gång. Ibland känns det som att jag pratar mer engelska än svenska, men det gör mej ingenting. Som ni alla vet så älskar jag att prata engelska så mycket att jag lägger till med språket även med mina svenska vänner. Jag fick nämligen höra av kära Jeppe att jag blir som en parodi av Victoria Silvstedt med ett glas vin innanför västen. Vem vill inte höra det?

Och i skrivande stund är det ännu fler exiler på ingång... jisses!
Med det sagt ska vi fira lite med Mikey Mic's hitlåt Swedish Girls.

På bilden: Jeppe och Mikey Mic i egen hög person.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0