Festivalsommar.



Som alla andra somrar börjar det alltid klia lite i mitt festivalhjärta när det börjar närma sej sommarens alla festivaler. Jag vill gå på hela bunten.

The Kooks - Eddie's Gun: (Peace and Love)


The Shins - Australia:


Empire of The Sun - Walking On A Dream: (Hultsfred)


Two Door Cinema Club - Something Good Can Work: (Hultsfred)


Vampire Weekend - Ottoman: (Peace and Love)


Julian Casablancas - 11th Dimension: (Peace and Love)


Marina & The Diamonds - I Am Not A Robot: (Way Out West)


Och det här är bara ett toklitet axplock av de artister jag skulle bocka för i festivalprogrammet. Det är en ovanligt bra line-up på de svenska festivalerna i sommar! Jag borde verkligen passa på...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg layout! Vad du är duktig på såna där grejer! Impad!

2010-06-07 @ 16:04:30
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Haha, jag försöker! ;)

2010-06-08 @ 11:32:28
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0