Friggin' good week.

Det här är sista gången jag nämner Florence på ett tag. Jag vill bara att ni ska se vilken fantastisk sångerska hon är, helt otroligt bra live! Det var flera som undrade om det var singback, men nej. Hon är bara... sångerska?
Det är förresten jag som gör det där irriterande fågelskriket ibland. Jag är ledsen om jag sprängde någons trumhinna den kvällen.




Om 1 timme är det fredag, finally! Även om veckan har varit över förväntan och jag har varit i mina gamla kvarter i Vasastan på en jättemysig salong, en sån där salong jag har föreställt mej att jag själv kommer att ha en vacker dag, så är den efterlängtad.

Imorgon har jag lovat mej en sväng förbi *****. Jag vet, jag kan ha sagt och t. om skrivit här på bloggen att jag aldrig mer ska sätta min fot där, men vi ska dit på ett uppdrag. Shush! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0