Don't mind if I do!



Ikväll är det drinkafton hemma hos Ankan. Jag ska bjuda på en champagnedrink och så hittade jag denna oöppnade goding här hemma som får åka med som bonus. Mjölkdrinkar är egentligen inte min grej alls, men det funkar i krig! Och av gammal vana vet jag att det sällan räcker med det man hade budgeterat från början. Lika bra att vara rustad för... krig.

Tack för igår, kära Lillasalongengänget! Det är lika bra att säga det rätt ut; man går inte till Norra brunn för att skratta - man går dit för att bli full. Näe, Dominik Henzel var faktiskt förjävla rolig! Det är en SJUK, SJUK MAN..!

Och med det sagt ska jag gå och äta en macka. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, skrattar gör man ju liksom ändå...

Med vad är det med Norra som gör att man blir så där ONÖDIGT full?? Tåls att tänka på.

2010-03-13 @ 16:00:12
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Det är för att man är så exalterad över att man kanske, kanske springer på en random komiker. Eller vad vet jag :)

2010-03-13 @ 19:31:16
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0