I hook you up with some poetry.



Jag råkar veta att det fortfarande finns folk där ute som har missat Hoffmaestro
. Känner lite att det är min uppgift att sprida ordet om deras genialitet!

E och jag hade ett hett samtal om denna låt under tiden den spelades och vi stod fastklämda nästan längst fram i baren och trängdes med våra svettiga med-hoppare. E var lite ledsen över att missa låten, men för mig var det perfekt att det var just den som gick "åt". Jag har verkligen inte gillat den, har t. om. medvetet tryckt förbi den när jag har spelat skivan.
Det kanske är därför jag tycker om den riktigt mycket för tillfället. Jag har liksom inte lyckats spela sönder den. Nyhetens behag, och allt det där.

Den känns faktiskt värdig att spela för en Hoffmaestro-rookie.



Annars är det här min favoritlåt:



När man kallar sig själv "Chraa indian" är det nog dags att kasta in handduken och gå och lägga sej? Mitt namn står skrivet över hela sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0