Look what it's done to you...

Good mornin' sweetnesses... es... es?



Jag väcktes av att telefonen ringde strax efter sju, nu har vi analyserat klart ämnet i atomer.
Vi kvinnor föder barn och har mens - superjobbigt - men jag vet inte om killar har det så lätt alla gånger heller! ;) 

Är så nedrans hungrig, men det finns ingen frukost i min kyl. Whyyy?! Måste dra på mej en mössa och ge mej ut i snöstormen och det NU.



Den här låten har Paypay letat efter i veckor nu. Och så fixar jag biffen på 5 min. Jag säger ju det, jag borde ha blivit researcher! ;)


Kommentarer
Postat av: Pay Pay

Alltså, jag är så impad av hur du kan hitta allt! Från låtar till gamla ex. Du kan ju snart börja ta betalt ;-)

Låten har för övrigt gått på repeat hela dagen! Gaaah! Kan liksom inte tröttna...

Och babe, tusen tack för att du svarade på mitt desperata samtal imorse. När man har sovit på nålar hela natten så behövs det ventileras direkt när man vaknar. Och vem är inte bättre att ringa då än min privata mentor, my partner in crime! Bäst!!

2010-03-01 @ 20:42:26
Postat av: Emmah

Du har en liten faktura som väntar på dej efter alla sjuka jobb jag har tagit på mej! ;) ha ha ha!

2010-03-07 @ 13:44:29
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0