Delikata Drinkar.



Eftersom vi är tre i gänget som är rätt tråkiga drink-wise; 2 av dom beställer bara GT och jag har gått från att bara dricka GT och rom & cola till att sniffa lite på andra GROGGAR (det är ju inte ens drinkar!?) som Bacardi razz med sprite - var det trevligt att smaka på lite drinkar som omväxling.



Jag, som ju var upp över öronen taggad inför denna tillställning, satt i sista stund och googlade upp mina ingredienser. Det blev ingen smaksensation om man säger så. Champagne är en rätt tråkig bas eftersom champagnesmaken tränger igenom det mesta.
De kommanda drinkaftnarna ska jag göra mina favoritdrinkar, och jag vet precis vad det ska bli nästa gång! :)

Dom här låtarna gör något med mej and I kinda like it. Lördagsmode!





Ha en underbar o solig lördag, mina kex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0