I ♥ Mallis.

I helgen sprang jag på en av mina roomies jag bodde med när jag jobbade i Magaluf. Vi har inte setts sen jag åkte därifrån för 6 år sedan. Det är så konstigt att man kan vara jättetight med någon men så fort Verkligheten knackar på dörren är det som att det aldrig har hänt. 
Så - jag lovade att jag skulle leta upp mina Mallisbilder och fick då reda på att inte ens min bästa vän E har sett några bilder från när jag var där. Shame on me!

Låt mej guida er en snabbis.

I Palma. Bara en av världens vackraste städer..!? Där bodde jag hos min mosters underbara vän och hennes 2 vänner i två fabulösa veckor. Jag har mina starkaste och sjukaste minnen därifrån. När jag sedan flyttade till Magaluf åkte jag och hälsade på i Palma minst en gång i veckan. Och när min kompis J kom och bodde hos oss i Magaluf en vecka tog jag med honom och gjorde Palma en kväll. Jag tror den kvällen var ett life changing moment för honom.






Sen var det dags att börja jobba i Magaluf.
Jag sprang runt och letade boende som en annan uteliggare och fick till slut napp i världens kanske minsta lägenhet. Vi var 5 stycken som bodde i en minitvåa. Jag bodde i "vardagsrummet", så nån privacy var det liksom inte att tala om. Det var alltid nån som satt på min säng (okej, soffan!) och ville ha sällskap.

Utanför lägenheten.






  <-- Proof! Mi säng, tu säng.




Vandrande reklampelare.


F.Y.I kan ingen av de här bilderna användas emot mej. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0