Just another manic monday.

Jag fick en trevlig överraskning när jag vaknade imorse; ett sms från min sjuka handledare. Jättetråkigt att hon är sjuk, men toppen att jag fick en ledig måndag! Speciellt eftersom att jag bara fick en halvtimmes sömn natten mellan lördag och söndag. Så det var bara att sova på. Inga konstigheter!

I helgen blev jag kär.
I en av världens härligaste bebisar. Jag var barnvakt åt den här godingen både lördag och söndag och nu är jag ju fast! Min systerson Sonny fick träffa honom en av dagarna och sa drömmande "Jag önskar att **** var den enda bebisen i hela världen". Det är alltså en bra sak. Och nu får syrran fixa fram ett småsyskon illa kvickt, tycker jag.



På lördagskvällen såg jag Hoffmaestro & Chraa i Annexet för... ja, långt ifrån första gången.
Det var svettigt. Det var dans. Det var hopp. Det var glädje.
Det var den bästa kickoffen på en jätterolig utekväll!



(A till höger sa att hon inte vill vara med på mina bilder bara för att de hamnar på bloggen. Jag vill ju inte göra nån besviken!)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Söööt bäbbe! Ibland blir man bara sååå bäbissjuk! Ser fram emot att bli mormor...

2010-03-31 @ 21:32:23
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Mormor?! Oh, vad länge du ska vänta! ;) Du kan väl nöja dej med våra bebbar så länge??

2010-03-31 @ 22:19:52
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tar mig gärna an era! Hit me´rom bara!

2010-03-31 @ 22:32:51
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0