Jag ser ljuset!

Nu har jag bara en dag kvar på praktiken och det är med ett leende på läpparna som jag går tillbaka till skolan!

1. Jag saknar mina kompisar i klassen! (Måste sluta säga "klasskompisar", vi har ju faktiskt kommit mycket längre än så många av oss!)

2. Jag är trött på att ställa upp på precis vad som helst bara för att man är Praktikanten. "Kan du jobba över 3 timmar idag?" Ja självklart, det är inte så att jag har ett liv som fortsätter när salongen stänger. Och jag har absolut inte stämt träff med nån.






De här bilderna Olga lade upp idag gjorde inte min saknad bättre. Klassen - Norra brunn - snarast! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

COUNT ME IN!!!!



(Var det inte den där kvällen jag var så snygg?? Lite dåligt omdöme kanske, jag ser ju ut precis som vanligt... Men vem kan synas på samma bild som er och gilla situationen? Jaja, huvudsaken var KÄNSLAN jag hade då.)

2010-03-31 @ 22:29:54
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: olga constantopoulou

du va jäklit snygg soffan=) det e du alltid! ja hatar praktik och saknar er...känner mig som deras lilla bitch som emmah beskriver det fast med lite fulare ord=) Glad påsk allihopa kraaaaaaaam

2010-04-01 @ 17:40:47
Postat av: Emmah

Du är alltid snygg, men den kvällen var nåt alldeles extra! Utstrålningen var otrolig! :)

Snart ses vi!!

2010-04-02 @ 23:31:14
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0