Eine piraten.

Vi har varit barnvakter hela helgen. Igår hade vi en heldag i solen längs Skeppsbron och Nybrokajen och vidare mot Humlan. Hur mysigt som helst!

Av min sjal fixade jag till en schysst piratbandana runt lilla O:s huvud eftersom hans kala huvud saknade skydd i någon form och eftersom han var helt kär i våra solglasögon var jag ju tvungen att ge honom mina - och så åkte han runt i minst en timme. Skitnöjd.

Turisterna stannade upp, pekandes, och tittade beundransvärt på den lilla hippieungen som gled runt på Stockholms gator. I sitt härliga underbett, som han ju egentligen inte har men som han bara måste köra med.







"Aaah, eine piraten!" utbrast några tyska damer när vi lägligt nog råkade stå vid piratbåten på Skeppsbron. Japp, såna är vi. Man måste ju passa på att klä ut barnen så fort tillfälle ges... 


Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

hahaha lika som bär! vilken söööt unge=)

2010-05-25 @ 08:59:44
Postat av: mamma Lena

Vilka fina bilder!Kul.Puss.Mams

2010-05-25 @ 18:35:30
Postat av: mamma Lena

Vilka fina bilder!Kul.Puss.Mams

2010-05-25 @ 18:36:06
Postat av: Sofia

Någon är sugen på barnbarn igen ;-)

2010-05-26 @ 22:33:50
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: sandro

hey babe!! lite dålig uppdatering på sista tiden... skärpning! ;)

2010-05-28 @ 19:59:41
Postat av: Emmah

Oj, illa när läsarna börjar klaga. Jag ska styra upp problemet! ;)

2010-05-30 @ 14:44:04
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0