Jag är tillbaks.

Börjar med en ursäkt för en blogguppdatering som ligger under all kritik; förlåt förlåt förlåt 

Det har varit fullt ös hela veckan. Det är knappt så att jag vågar titta runt i lägenheten för vad som kan tänkas upptäckas här - säkert en massa fantasidjur som har fått grofäste bland dammet... huvva!

Jag har:

* hejat på Sonny som har börjat på fotboll. Synd bara att ungen vägrar spela med de andra barnen! Varför? Han får ju inte bestämma själv då jue, fattar ju vem som helst!

* ätit middag i solen med mamma.

* druckit öl med tjejerna i klassen.

* varit på ett Pay pal-event på Berns med A. Röda mattan, 20 fotografer och ett fint festivalband på armen med 4 gratisdrinkar. Ja, jag drack alla fyra!

* gått Lilla Brovarvet i solen med E. Firade med öl i Liljeholmskajen, vi hade ju gått så himla långt...



Den här gången var det fotbollsmostern som var i farten.




Trevlig A.S-öl med tjejerna i klassen!


Råkade ha sönder en toalett på Berns. Det var inte rock n' roll för fem öre.

Och den här härliga fredagen tog jag mej friheten att sitta i solen och få min beskärda del av D-vitamin. Sen gick jag en promenad Ågesta runt, sweet! Det finns minst 20 hus vid vattnet som jag vill bo i där. Jag tänkte fota er och visa, men jag vet inte hur lagligt det är att gå runt och fota privathus hur som helst. Kände att jag inte vågade riskera att bli inspärrad en härlig dag som denna! En mulen dag kanske.




Såhär kan man inte tro att det ser ut i ghettot Farsta va!?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hittade det här när jag snurrade runt lite i cyberspace förut. Grabbens dans är värdelös (gör inte en enda rumpdask, och ögonkoreografin är på helt fel ställe), men idén är jäkligt rolig och tjejen och kläderna är perfekta!



http://www.youtube.com/watch?v=0chKkskfC4Q

2010-05-21 @ 18:10:53
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Ha ha ha! SJUKT BRA!!

2010-05-23 @ 19:34:11
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0