Salus Per Aqua.

Att alkohol är "minusvätska" vet varendaste kotte. Att det är vätskedrivande alltså. Men hur kommer det sej att man kan kan häva i sej läskigt många liter dryck när man är bakis? Det är ju inte så att man dricker igen vätskan man har förlorat, utan man tar igen det tusen gånger om. Plus några tusen till. Och trots att dryckesintaget hade varit nog för att fylla en hästs dagliga intag (det känns som att hästar skulle dricka mycket?) får man om-jag-inte-dricker-en-liter-vätska-just-NU-så-kommer-jag-antagligen-kolavippen-ryck i tid och otid. Man har aldrig varit så törstig i hela sitt liv - bara 10 gånger på en enda dag.



Vad jag har druckit bara idag: 3 st 33 centiliters Coca Cola, 2 glas kranvatten, 1 st 33 centiliters Ramlösa citron + 1 hel 1,5 liters Loka fläder & citron. Och dagen är inte slut än!

Man kan säga att jag kör lite SPA idag, om man skulle vilja det. Råbra inflyttningsfest var det igår iaf! Cheers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0