Shemale.



Locka håret - check!

Imorgon är det nämligen dags för skolfotografering. Vi är strikt tvungna att ha uppsatt hår och med lite lockar ser jag förhoppningsvis inte fullt lika hemsk ut i håret som jag gör till vardags.

Det är alltid mamma som har gjort mej iordning till skolfotograferingarna, men så var det en gång vi skulle fotas på lekis och hon hade förhinder. Av nån outgrundlig anledning satte hon pappa på uppdraget och fick inte kvittot på den dåliga idén förrän skolfotona kom hem i brevlådan.
Han hade gjort en total makeover - ett könsbyte skulle man även kunna kalla det med ett annat ord. Inte nog med att jag själv hade klippt av mej luggen precis vid hårfästet (till mammas stora lycka) - han hade vattenkammat min vitblonda hockeyfrilla och satt på mej en mörkblå jeansskjorta. Könstransformationen var ett faktum och dessutom förevigad på gruppfoto.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahahaa! Vad är problemet med pappor? Irma och Elsa tog enskilda kort för tre veckor sedan. Finaste på Elsa någonsin, medan Irma ser ut som ett UFO i hôvve! Vad gör man? Köper foton på den ENA tvillingen? Och på den andra nästa år, när mamma har varit inblandad? Så var de julklapparna förstörda.



Du måste hitta bilden!från dagis

2010-11-16 @ 16:51:03
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0