Smile like you mean it.

Jag fick förfrågan om jag inte kan lägga upp dagisbilden här på bloggen. Den där pappa var stylist, ni vet. Jag hittade den inte, men jag kom över den här bilden istället.



När folk frågar om hur gammal jag är brukar det ta ett tag att komma på den dagliga statusen på den och det har hänt att jag har reducerat min verkliga ålder med några år, omedvetet. Jag brukar säga att jag känner mej som 17 fortfarande, men det är bannemej såhär jag känner mej. Som 6 år, feberrosig om kinderna och konstant skrattande av övertrötthet. Punkt.


Kommentarer
Postat av: mamma Lena

Åh,vad gulliga ni är!Minns det som igår...nästan.puss.Mams

2010-11-18 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0