Telefonkärlek.



Gudars skymning, vad jag saknar min lilla ögonsten! ♥

Han är oftast inte alls intresserad av att prata i telefon utan det blir mest att man ställer en massa frågor ut i tomma intet som man måste besvara själv. "Var det roligt på dagis idag? Ja...? Bra." Helt plötsligt utbrister han "Hejdå!" och innan man ens har hunnit skicka en impuls till hjärnan om ett hejdå tillbaks så har man syrran på tråden igen.

Men för några veckor sedan hade vi ett långt telefonsamtal. Han berättade om ett land han åker till på nätterna. Det tar tydligen lång tid att åka dit. Man måste åka över haven ända ned till Afrika och vid Sydpolen tar man höger. "Jag ska ta med dej dit, moster!" lovade han. "Vi ses när vi har somnat."

Jag älskar dej, Sonsi!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, den där kärleken är obetalbar, den bästa av alla! Helt villkorslös!



Vill också åka bort med mina små snuttisar om nätterna.



Saknar dig. Kram

2010-11-03 @ 20:18:00
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0