Farligt nära näsan.



THANK GOD IT'S FRIDAY!
Min älskade mamma bjöd mej på restaurang idag och jag har precis ägnat mej åt en liten minimanikyr på mej själv. Jag lider av skomakarens-barn-syndromet; jag tar gärna hand om andras naglar medan mina egna naglar förfaller så sakteliga. Men nu är de minsann med i matchen igen! 
Eftersom det är fredag lyxade jag till det med ett nytt nagellack. Skitsnygg färg, men -med risk för att låta som Harry; här på bilden gör färgen sej inte rättvisa. Det gör mej arg. Och jag har vitiligo i skallen.



P.s. Tyvärr, jag pillar inte i näsan på bilden. D.s.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Johoo, du! Det gör du visst!

Vitiligoskalle!

2010-11-19 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0