Jag vill ha världens sämsta mobiltelefon.

Nu är jag jävligt trött på att vara den enda i hela världen som inte har en iPhone. Jag kan vid något tillfälle ha sagt att iPhone är världens sämsta mobiltelefon och det kommer jag få äta upp hela mitt liv.

Som straff köpte jag en app som gör att man kan ta vintagefoton till P:s mobil. Sen köpte jag lite tillägg till appen som jag tyckte var roliga och så lekte jag med den hela dagen igår.

Det kan nog ligga nånting i att jag inte skulle få ett jota gjort om jag ägde en iPhone, men jag vill ha en. Real bad.





Den som vill köpa mitt hjärta kan få ge mej en iPhone i julklapp. Tips!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alma tror också ofta att hon är den enda i hela världen som inte har... Stackars er! Att ni bara orkar leva!?



Ju längre du väntar, desto nyare upplaga få du ;-)



Kram

2010-10-25 @ 13:57:19
Postat av: Emmah

Bara det att Alma är minst 13 år yngre än mej! (Glömde helt bort hur gammal flickan är... hjälp.)



Och så kom jag på att jag därför borde kunna köpa min egen telefon. Rackarns.



Kram!

2010-10-25 @ 15:18:45
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: mamma Lena

Jag vill också ha en.puss.mams

2010-10-26 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0