Let's have a toast for the douchebags.




Idag har vi haft föreläsning i skolan med världens bästa hudläkare. Man måste älska Harry!
Det var en kort dag och vi hade lyxen att sluta 12, så jag och Olga tog chansen att promenera i soliga höst-Stockholm. Faktiskt hela vägen från Fridhemsplan till Skanstull. Jajemän, ni hörde rätt!

Men nu sitter jag här hemma och är inte helt tillfreds med att ha en alldeles på tok för lugn helg framför mej. Det blir jobb och plugg för hela slanten. Gilla läget, bönan!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa!! Alla vi som älskar Harry klappar nu KLAPP KLAPP!!



Hade också velat höst-strosa i Stockholm med er...

Men jag fick ju komma hem till tre goa barn, det byter jag ojärna bort. Får mysa med er någon annan dag.



Känns inte som att jag hann ta helg-farväl av er idag. Heller.



Trevlig helg! Kram

2010-10-29 @ 19:47:11
Postat av: Sofia

Jag erkänner felstavningen!

2010-10-29 @ 19:48:24
Postat av: Emmah

Klapp klapp!!

Hahaha, det var en riktigt BRA felstavning också. Apropå gärna - jag har en kompis som, varenda gång man säger "jättegärna", gestikulerar en jätteHJÄRNA med händerna ovanför huvudet. Det tycker jag är kul!



Okej. Det är fredag och jag är trött och ja, det blir ofta inga riktiga farväl på fredagar! :/ Men vi ses ju snart igen och du får gulla med dina härliga ungar. :) Krama från mej!

2010-10-29 @ 20:13:18
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: olga constantopoulou

ja på fredagar känns det som vi inte riktigt får säga farväl till varandra på ett fint sätt med en kram haha Ja emmish promenaden va jättemysig och det var tur att vi gick till skanstull;) it paid off let me put it that way hahaha pusssssssss

2010-10-30 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0