En kycklinggubbe som heter Bernt.

Man måste bara älska min systerson Sonny.
Han har ambitioner om att starta en blogg precis som sin moster. En ritblogg.

Jag lovade att jag skulle lägga ut ett av hans alster idag. För första gången får världen skåda En kycklinggubbe som heter Bernt.
Om jag hade hälften av hans fantasi skulle jag inte sitta här idag!



Jag ska lära er en "klappramsa" han lärde mej igår. Han och hans bästa kompis har kommit på den alldeles själva! Visst lönar det sej att enträget pumpa i dom att coola killar kramas...

Gimme five, gimme ten - kramas sen!


Kommentarer
Postat av: mamma Lena

Nu blir Sonny glad...eller..?!"Gubben" är fin i alla fall.Puss igen.Mams

2010-09-14 @ 18:44:23
Postat av: Emmah

Kycklinggubben, mamma... ;) Jag hoppas han har sett den! Puss

2010-09-17 @ 14:18:05
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0