Mexicana.



Kommer ni ihåg festen med Hulken och Brüno? Jag blev taggad på den här bilden idag och det var en välbehövlig uppfräschning av minnet vill jag lova. Jag hade helt glömt bort (läs: förträngt) att vi var mexikanare, om så bara för en timme. Undrar om jag ens lämnade tillbaka hatten till dess rätte ägare?

Och - jag är helt medveten om att jag ser ut som häxan i Hans och Greta. Med det sagt så finns det ingen anledning att hagla glåpord över mej, tack. Okej? Okej.

Om jag kanske till och med får dej att skratta med bilden så har jag gjort mitt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Häxa?? Har du satt in fel bild? En ren och skär förolämpning mot alla andra som inte har begåvats med all din skönhet.



Ni ser ut att ha haft det galet kul iallafall! Vad fanns det mer för figurer på den där festen?

2010-09-02 @ 22:05:58
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Sofia, du får mej ju att blossa om kinderna! Du är så smooth så häften vore nog. ;) Men tack, vilka snälla ord!



Det fanns väldigt många Hulkens och mexikanare faktiskt, men även Spiderman och Transformersgubbar! Vad hade DU varit?

2010-09-04 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0