Too much of anything can make you sick...

... even the good can be a curse. Det är dagens sanning.



Det har varit en helt underbar vecka i festlighetens tecken. Men jag måste erkänna en sak som ni håller tyst om. Jag är inte 18 längre! (Även om det var ett gäng nyutexaminerade gymnasiestudenter som trodde det igår. Det måste vara min längd. Eller snarare brist på längd.)
Min kropp återhämtar sig inte under tiden jag sveper en Long Island Iced tea längre. Jag kan inte längre se oberörd ut efter bara 3 timmars sömn efter en natt med klackarna i taket. 4 såna kvällar på rad är dessutom som att klä ut sej till en liten pojke och knacka på hemma hos Tomas Qvick.

Imorgon kickar skolan igång och det ska bli skönt att leva det där lugna Svenssonlivet ett tag. Min trasiga kropp behöver det.
I gotta check into rehab...

Och med det sagt myser vi till den här låten och omfamnar hösten!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0