Hejdå, Selma.

Jag vet att jag har lovat att vara superaktiv på bloggen och att det har varit nån veckas lucka hit och dit - whoopsie! Jag har nämligen varit i radioskugga i Värmlands djupaste skogar. På Selma Spa närmare bestämt.
Den här veckan var sista gången vi var där - under skoltiden iaf - och det känns lite vemodigt. Vi har ändå spenderat 4 veckor av våra liv där.

Men det finns några saker jag inte kommer att sakna inom en snar framtid:

1. Alla dessa ostmackor. Vi åt minst 10 om dagen, utan att överdriva!
2. Maten ---> därav alla dessa ostmackor...
3. Hotellets spöke "Norsken". Jag är helt övertygad om att det är han som har busat med mej på nätterna så att jag har sovit sämre än en gamling med restless legs.
4. Stirr-Öga.


Ja, programmen på TV var av högsta kvalitet...

Utsikt från hotellrummet. Kolla dimman, sweet! Vi tyckte att det var skitballt, men det var tydligen var och varannan dag dimman låg så tät över Fryken så det var ingen annan som ens rörde på ögonbrynen.


Mårbacka. Här bodde Selma Lagerlöf då det begav sig.

Nu ska jag ingenstans.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men se där, lite kultur! Det är ganska fascinerande att vara på platser där man vem som bodde för 100 år sedan.



Är ganska nyfiken på Norsken och Stirr-Öga, lär återkomma om det när vi ses.



Synd, synd, synd att vi jobbade förbi varandra den här gången!



Kram och trevlig helg

2010-09-11 @ 09:41:53
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Man kan ju inte ha varit i Sunne så länge utan att ens ha besökt Mårbacka! Så det var ett måste. Och himla fint var det ju också, så jag är glad att vi åkte.



Jag lovar att du ska få en redig update, så kan vi se om du känner likadant. ;) Jättesynd att vi gick om varann, men snart ses vi i Stockholm iaf! Kramar

2010-09-11 @ 23:19:49
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: mamma Lena

Kram.Skönt att du är hemma igen.Mams

2010-09-14 @ 18:51:10
Postat av: mamma Lena

Kram.Skönt att du är hemma igen.Mams

2010-09-14 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0