Rökning eller Wii, det är frågan.

Åh neeiij, jag har drabbats av alla vardagssjukdomar på en gång idag.



1. Jag fick min mens idag - kommentarer överflödiga.
2. Jag har lite feber. Inte jättemycket, men en grad är tillräcklig (ja, jag är en sån som måste tempa mej för att kunna styrka att det faktiskt är nån inkräktare i kroppen och inget jag har byggt upp i min vilda fantasi) för att få mej att vilja inta ryggläge alternativt fosterställning i soffan. Gärna en pass-upp också, men det är oftast för mycket begärt.
3. Varje gång jag sväljer känns det som att det sitter en stor och svulstig knöl i min hals. Resultatet? Smärta!
4. Jag har ont i lungorna. WTF!? Det finns tre teorier om varför: Antingen har jag åkt på lunginflammation, min feströkning kan verkligen ha nåt kulmen eller så är det för att jag spelade för många tennisturneringar på Wii i lördags och att jag har så kolossalt dålig kroppskännedom att jag blandar ihop muskler och lungor.

Om det är min brist på kroppskännedom kanske det slutar med att jag själv gör samma sak som kvinnorna jag finner mest blåsta i denna värld. Oj-jag-som-trodde-att-min-gigantiska-mage-berodde-på-att-jag-åt-några-bullar-för-mycket-på-personalfesten-men-jisses-vad-fel-jag-hade-för-helt-plötsligt-låg-jag-i-badkaret-och-krystade-ut-en-bebis. WHOOPSIE!

Jag bara måste få tycka själv om mej själv en stund, det är var människas rätt.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå där, inte har du SÅ dålig kroppskännedom (kunskap om blommor och bin?) så du inte vet att mens och graviditet inte existerar vid samma tidpunkt? Du säger emot dig själv. Så vars god att andas ut, sjukling!



Men inte så att lungorna smärtar.

2010-09-28 @ 18:34:22
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Okej, nu insåg jag att du visst inte trodde det i sista meningen, du är bara rädd för att det ska hända. Men andas ändå, det måste man :-).

2010-09-28 @ 18:35:49
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Nej, SÅ illa ute är jag inte. Tror jag. ;)



2010-09-28 @ 20:34:32
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: tessan

man vet aldrig ;) men vafan du har väl halsfluss.. inte har man ont i halsen när man e preggo haha fast om du nu skulle va de (hihii) då kan ja bli din personliga assistent och nanny ;)

2010-09-29 @ 20:59:01
Postat av: Emmah

Jag vet inte varför alla tror att jag är gravid helt plötsligt, har jag gått upp så mycket i vikt?! ;)

Och personlig assistent behöver jag tydligen också eftersom jag inte klarar nåt själv... haha.

Du får gärna bli nanny när den dagen kommer iaf, Tessan! :D

2010-09-30 @ 13:43:41
Postat av: tessan

hahaha näää du har ju en gudinnakropp men de va ju du som skrev det i bloggen haha.. jag kan inte tolka ditt inlägg tydligen ;) hahaha personlig assistent e väl bra å ha, höggravid, svullna fötter.. hahahahhaha

2010-09-30 @ 18:59:28
Postat av: mamma Lena

Vad får du allt ifrån?Önskar jag hade lite av din fantasi.Kramis.Mams

2010-10-07 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0