Ja, vem?

Jag har lovat A att hälsa på henne minst en gång under hennes projektanställning på inspelningen av Vem kan slå Filip och Fredrik. Det är inte så svårt att övertalas när hon har ett jobb som innefattar gratis mat, öl, fika och avslutningsvis goodiebags. Det blir liksom lite lättare att släpa sej dit då. 
I onsdags var jag där. Det var heller inte jättesvårt att övertala tre glada och förväntansfulla tjejer att följa med.



A hade fixat platser precis bakom Filip och Fredriks fåtölj så vi är med all säkerhet med på bild några gånger. Håll koll i höst, det är säkert någon av oss som pillar i näsan på bästa sändningstid - missa inte!



(Här borde det vara en bild på bästa A in action med sitt head-set och träningsbrallor, men jag var inte Blixten när det kom till att fota de få sekunder hon sprang in för att hjälpa deltagarna mellan tävlingarna. Men jag kan avslöja att hon såg djävilusiskt proffsig ut. N' I'm proud!)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Till å mä jag är stolt, hon var GRYMT proffsig!

Jag hade gôôrroligt ;-) ;-)

2010-09-04 @ 18:04:16
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: olga constantopoulou

det var ett minne för livet=) Tack anna=)

2010-09-04 @ 19:40:26
Postat av: Anna

Meeeh, gud vad gulliga ni är!! Och lite överdrivna, haha! Hur bra kan man vara liksom :) Jag är superglad över att ni kom.

Sofia, om du har tur kanske du får en liten överraskning vid ett senare tillfälle också ;)



KRAM på er!

2010-09-06 @ 00:28:23
Postat av: Sofia

Anna, jag ÄÄÄÄLSKAR överraskningar!! Och efter 8,5 år med gubben, 3 snoriga barn och nu ett husbygge, så finns överraskningar bara i fantasin. Och ibland i Stockholm ;-). Tack än en gång för en superkväll!

2010-09-09 @ 22:27:04
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0