Brown eyed girl.



Jag ska på 30-årsskiva imorgon med tema: födelsedagsbarnet. Det är ingen nära vän som fyller år, så det är galet svårt att komma på något riktigt fiffigt, som man ju gärna vill.
Så jag tänker helt enkelt klä ut mej som henne från topp till tå. Hon har bruna ögon, så jag åkte in till Gamla stan där jag har sett en butik som säljer billiga färgade linser och köpte mej ett par.

Efter ungefär tre timmar med linserna i ögonen gör det riktigt ont. Och jag ser sämre än Pantertanterna. Och som grädden på moset så är dom inte så bruna som jag hade önskat, mina gröna ögon lyser fortfarande igenom. 

Oh well, det får funka! Jag är iaf nöjd med glajjerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0