Jag och mina white trash-serier.


Jag blir bara dummare och dummare.

I en sms-konversation idag biktade jag mej för A och berättade att jag körde ett Den rätte för Rosing-race på datorn. Ni vet blajprogrammet där Linda Rosing ska hitta mannen i sitt liv. (Ja, ni vet ju att jag älskar blajprogram.)

Jag får till svar:

- Hahaha, du och dina white trash-serier ;-) Dom blir du smart av em-uh.

Men om jag vill bli ännu smartare så väljer jag väl för fasen inte TV som kunskapskälla? Nu när det är sagt kan jag titta vidare på sista avsnittet, gud så spännande.


P.s. Jag vet att jag har hoppat ur träningsoveralljackan fastän jag sa att jag inte skulle. Det är bara det att jag är så himla svettig. Nu vet ni det! D.s.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Emmah, jag kom aldrig iväg till Nacka... Ska vi göra ett nytt försök nästa vecka??

2011-08-18 @ 13:19:03
URL: http://holyhairholyskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0