Ljuslila distraktion.


Don't mind my bad hair day. Tack.

Jag har fått en träningsoverall (heter det så?) som blev över i en TV-produktion. Den är det mysigaste jag har varit med om på länge och jag tänker bo i den idag.

Fin är den också. Mina föräldrar kom precis förbi och skulle hämta min bilnyckel och den stal uppmärksamheten från min bakfulla uppsyn. Dom kom sej inte för att säga "men Gud så du ser ut!" och "när var du hemma igår egentligen?" eller "du måste börja ta det lugnt!"

Bra teamwork, overallen. Du gjorde bra ifrån dej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså,det var så illa..??Trodde för en gångs skull att du hade tagit det lite lugnt kvällen innan.Som du sa att du skulle göra.Och jag trodde det.Men....icke.Puss ändå.Mams

2011-08-17 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0