Arkiverad.



P var hemma hos en kompis igår och ringde för att fråga vad jag gjorde.

- Jag tittar på Stockholmsnatt. (TV6:s nya satsning. Det var skit btw!)

- Vadå... på eget initiativ??? Fan, vilken cool tjej jag har!

Han vände sej om mot kompisen för att skrytsamt återberätta vad det var jag vilade mina ögon på varpå jag hör hur båda börjar skråla något om att Paulo är kung och om hur oerhört cool jag är. Då fattar jag att de tror att jag tittar på den gamla 80-talsrullen - Kungen av kungsan - och hela den där biten.
Min chans att tjäna ungefär sisådär miljoner flickvänspoäng i ett och samma drag låg precis framför mina ögon, men jag har bara inte mage att ljuga. Jag föll istället ned i facket tillsammans med alla andra ointressanta förutsägbara tjejer när jag erkände att:

- Jaså nej nej, det är ett extremt fördummande program om Pures nattklubbschef och om hur strippan Izza tjänar sitt levebröd på Club Privé.

Det låter liksom inte lika coolt. Järnspikar också.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fast du hade ju kunnat spela lite smådum och låtsas att du inte fattade att det var filmen P menade..?



Grejen är att du är för smart för att inte fatta, så det verkar inte rimligt.

2011-02-23 @ 10:52:52
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0